Dominique De Ruijter

Strategie, branding, logo, huisstijl, website, SEO

Probleem van Dominique

Dominique De Ruijter is fysiotherapeute en heeft haar eigen praktijk, fysio Puur. Onlangs is Dominique afgestudeerd als orthomoleculair therapeut en is zij tevens ook nog osteopaat in opleiding. Dominique wilt dit alles combineren binnen een nieuwe onderneming met haar eigen naam als brand. Ze heeft ons gevraagd om haar te ondersteunen bij het branden van haar nieuwe merk ”Dominique De Ruijter”. Uiteraard zijn wij de uitdaging aangegaan. De samenwerking loopt nog steeds en zal de komende jaren uitgebreid worden, doordat wij aan het merk zullen blijven bouwen. Ons doel is ook om duurzame samenwerkingen aan te gaan en te voorzien in alle marketing behoeften. 

Wat we hebben gedaan

De afgelopen periode hebben wij voor Dominique haar merk visueel gemaakt in een logo en passende huisstijl. Het moest minimalistisch zijn en dat is volgens onsen gelukkig ook volgens Dominique erg goed gelukt. Het vervolg was de website, hiervoor hebben we gekozen om een volledig nieuwe website te maken en niet de website van fysio Puur aanpassen. De website voorziet in het online boeken van een afspraak, zodat klanten gemakkelijk zelf iets in kunnen plannen zonder dat ze Dominique hiervoor moeten bellen, app’en of mailen. Op dit moment werken wij aan het visueel opmaken van een aantal documenten zoals een e-book en een behandelplan. 

Het Resultaat

Logo en huisstijl

Een minimalistische uitstraling en iets met een tijger en een hert, dat was de opdracht. 

Nou dat was niet gemakkelijk, maar we mogen zeggen dat we trots kunnen zijn op het eindresultaat. Er staat een krachtig, minimalistisch en aards logo dat aan de wensen van Dominique voldoet. 

Het hert en de tijger staan voor de ”spirit animals” van Dominique. Het was voor haar belangrijk om deze in het logo te verwerken. Het was ook belangrijk dat ze niet tegenover elkaar zouden komen te staan.  

Een mooi stukje grafische vormgeving!

Nieuwe website

Er is voor Dominique een volledig nieuwe website gemaakt, waarin de minimalistische uitstraling goed tot zijn recht komt. 

Dit komt terug in de eenvoud en duidelijkheid, maar ook in gebruik van de juiste aardse kleuren. 

De website is voorzien van een reserveringsmodule, zodat klanten direct online een afspraak kunnen maken zonder dat zij Dominique daarvoor moeten contacten. Dit was een van de wensen van Dominique.

Naar de toekomst zal er nog van alles worden toegevoegd aan deze website. Passend bij de doelen die Dominique voor zichzelf heeft gesteld de komende jaren.

Huisstijl

Minimalistisch en aardse kleuren. Dit waren de wensen van Dominique De Ruijter. Om hier gehoor aan te geven, houden wij het in de toelichting ook minimalistisch 😉 

Benieuwd hoe we jouw bedrijf verder kunnen helpen?

Maak kennis met ons en ontdek de mogelijkheden die perfect aansluiten bij jouw bedrijf. Maak vrijblijvend een afspraak.