Content Creatie

Laat zien wie je bent en waar je voor staat, in de puurste vorm...

Content creatie is content dat zelf of in opdracht gemaakt is. Uniek en dus zeker niet gekopieerd. Eigen content is super belangrijk. Want je hebt er niets aan om te pronken met content van een ander. Een potentiële klant wilt content zien van jouw zaak, product of dienst. 

Wij geloven zelf enorm in videocontent, een video kan namelijk in zeer korte tijd enorm veel vertellen. Daarbij is een video vaak ook puur en eerlijk, dat is in ieder geval ons streven. 

Maar ook foto’s en teksten dragen bij aan jouw eigen content creatie en daarmee de uitstraling van jouw merk, product of dienst. Uiteindelijk is een mix van allen nodig voor een perfect eindresultaat. Wij bedenken en ontwikkelen graag samen met jou de perfecte content. Zie hieronder enkele voorbeelden van content creatie.

Video content

Voor DioFit Venray hebben wij een video shoot gedaan. Wij hebben een filmplan en shotlist opgesteld. In totaal hebben we een dagdeel gefilmd. Van het rauwe materiaal hebben we diverse promotionele video’s gemaakt. Deze video’s hebben we vervolgens terug laten komen op de website, social media kanalen en in advertenties. Een goud eerlijk beeld dat zorgt voor herkenbaarheid en betrouwbaarheid. DioFit was zeer tevreden en deze campagne heeft veel nieuwe leden opgeleverd. Ben jij ook klaar voor een eigen promo video?

Foto's

Naast video zijn afbeeldingen / foto’s ook onmisbaar. Foto’s zijn hartstikke belangrijk op jouw website en jouw social media kanalen. Met een foto kun je potentiële klanten overtuigen om jouw product te kopen of om naar jouw zaak te komen. Met een foto kun je iemand lekker maken en dat wil je natuurlijk!

Teksten

Alle teksten op jouw website vallen ook onder content creatie. Het is belangrijk dat je unieke teksten schrijft en geen copy paste werk op je website plaatst. Google heeft dit snel door en het zal je organische (gratis) vindbaarheid niet goed doen.

Teksten hoeven niet saai te zijn, sterker nog, teksten kunnen boeien en raken. Storytelling is hier een goed voorbeeld van. Neem de lezer aan de hand en vertel een verhaal, neem de lezer mee op reis in jouw avontuur. Zorg dat de lezer (jouw potentiële klant) geïnteresseerd raakt, meer wilt weten en jouw product of dienst gaat kopen. 

Wil jij Geen Gedoe?

Heb je een vraag, advies nodig of zin in een bak koffie of thee? Bel of stuur ons een berichtje!